Mijn Fidial is een online app, ontwikkeld door Exact, die kunt u gebruiken op uw smartphone, uw tablet of uw pc. Met dit handige programma kunt u uw facturen, bonnen, relevante stukken en andere noodzakelijke bedrijfsinformatie aanleveren en houd u voor uzelf een goed en actueel overzicht. Eenvoudig en veilig! Ik beveel u dan ook graag aan ermee te werken of uit te proberen.

Wilt u meer weten over hoe deze software uw bedrijf kan helpen? Bekijk de video, waarin Michelle Pesch, Specialist Exact Online uitleg geeft over hoe het werkt. Of lees hieronder verder.

Met Mijn Fidial...

... neem je de juiste zakelijke beslissingen

... heb je je administratie altijd op orde

Omdat aangeleverde stukken direct worden verwerkt, geeft Mijn Fidial u realtime inzicht in de financiën en het verkoopproces. Met het handige dashboard ziet u in één oogopslag alle belangrijke bedrijfsinformatie. 
Zo kunt u op het juiste moment de juiste beslissing nemen.

Vanuit uw persoonlijke online omgeving in Mijn Fidial eenvoudig verkoopfacturen genereren,  herinneringen en betaalopdrachten versturen. Ook biedt het een uitgebreid CRM, ouderdomsanalyse, bedrijfsresultaat en liquiditeitsoverzicht.

... houd je de regie in eigen hand

... til je relatiebeheer naar een hoger plan

Mijn Fidial maakt onze samenwerking makkelijker. Met een druk op de knop geef je ons bijvoorbeeld jouw akkoord, zodat wij uw btw- en ICP-aangiftes kunnen indienen.

Relatiegegevens worden automatisch aangemaakt. U kunt gemakkelijk gespreksnotities toevoegen door ‘voice to text’. Ook legt u eenvoudig correspondentie en overige salesgerichte acties vast.

­... wordt betalen veel eenvoudiger

­... lever je snel en makkelijk documenten aan

Een timeline in Mijn Fidial geeft aan welke facturen zijn betaald en welke nog niet. Dankzij de bankkoppeling eenvoudig  betaalopdrachten doorzetten.

Het uploaden van bonnetjes en facturen gaat via Mijn Fidial eenvoudig en snel, ook via smartphone of tablet. Bovendien heeft u een handig overzicht van aangeleverde bonnen en facturen.

Geavanceerd

€ 6 per maand

 

  • Digitaal aanleveren

  • Bankkoppeling voor dagafschriften

  • Dashboard met bedrijfsresultaten

  • Btw- en ICP-aangiftes goedkeuren

  • Vraag en antwoord rechtstreeks met ons

  • Salarismutaties invoeren

  • Inkoopfacturen goedkeuren

Premium

€ 16 per maand

 

  • Alle functies van Geavanceerd, plus:

  • Factureren

  • Herinneringen versturen

  • Relaties beheren met CRM