Mijn Fidial is een online app, ontwikkeld door Exact, die je kunt gebruiken op je smartphone, je tablet of je pc. Met dit handige programma kun je je facturen, bonnen, relevante stukken en andere noodzakelijke bedrijfsinformatie bij mij aanleveren en houd je zelf een goed en actueel overzicht. Eenvoudig en veilig! Ik beveel je dan ook graag aan ermee te werken.

Wil je meer weten over hoe deze software je kan helpen? Bekijk de video, waarin Michelle Pesch, Specialist Exact Online, je uitlegt hoe het werkt. Of lees hieronder verder.

Met Mijn Fidial...

... neem je de juiste zakelijke beslissingen

... heb je je administratie altijd op orde

Omdat aangeleverde stukken direct worden verwerkt, geeft Mijn Fidial je een realtime inzicht in de financiën en het verkoopproces  van jouw bedrijf. Met het handige dashboard zie je in één oogopslag alle belangrijke bedrijfsinformatie. Zo kun je op het juiste moment de juiste beslissing nemen.

Vanuit jouw persoonlijke online omgeving in Mijn Fidial kun je eenvoudig verkoopfacturen genereren en herinneringen en betaalopdrachten versturen. Ook biedt het je een uitgebreid CRM, ouderdomsanalyse, bedrijfsresultaat en liquiditeitsoverzicht.

... houd je de regie in eigen hand

... til je relatiebeheer naar een hoger plan

Mijn Fidial maakt onze samenwerking makkelijker. Met een druk op de knop geef je ons bijvoorbeeld jouw akkoord, zodat wij je btw- en ICP-aangiftes kunnen indienen.

Relatiegegevens worden automatisch aangemaakt. Je kunt gemakkelijk gespreksnotities toevoegen door ‘voice to text’. Ook leg je eenvoudig correspondentie en overige salesgerichte acties vast.

­... wordt betalen veel eenvoudiger

­... lever je snel en makkelijk documenten aan

Een timeline in Mijn Fidial geeft aan welke facturen zijn betaald en welke nog niet. Dankzij de bankkoppeling kun je eenvoudig betaalopdrachten aanleveren en vervolgens vanuit jouw bank uitvoeren.

Het uploaden van bonnetjes en facturen gaat via Mijn Fidial eenvoudig en snel, ook via smartphone of tablet. Bovendien krijg je een handig overzicht van aangeleverde bonnen en facturen.

Geavanceerd

€ 6 per maand

Digitaal aanleveren

Bankkoppeling voor dagafschriften

Dashboard met bedrijfsresultaten

Btw- en ICP-aangiftes goedkeuren

Vraag en antwoord rechtstreeks met ons

Salarismutaties invoeren

Inkoopfacturen goedkeuren

Premium

€ 16 per maand

Alle functies van Geavanceerd, plus:

Factureren

Herinneringen versturen

Relaties beheren met CRM